საპილოტე პროგრამა - „ციფრული სკოლა - საქართველოს“ ფარგლებში, 58-ე საჯარო სკოლაში ციფრული მზაობის შესაფასებლად, SELFIE-ის ანგარიშის ანალიზის საფუძველზე, კვლევის საკითხად შევარჩიეთ „შეფასების პრაქტიკა“. შევადგინეთ კითხვარი ორი ფოკუს-ჯგუფისთვის. მასწავლებლების ფოკუს-ჯგუფში განვსაზღვრეთ უკიდურესი და ექსპერტი მასწავლებლები - სულ 10 პედაგოგი, ხოლო მოსწავლეებიის ფოკუს-ჯგუფში განვსაზღვრეთ 12-14 წლის მოსწავლეები, რომლებიც გამოირჩევიან მაღალი აკადემიური მოსწრებით და ერკვევიან შეფასების მეთოდებში (კრიტერიუმებში) და 12-14 წლის მოსწავლეები, რომლებიც ნაკლებად ან სრულიად ვერ ერკვევიან შეფასების მეთოდებში (კრიტერიუმებში) - სულ 12 მოსწავლე. ბოლოს, რესპოდენტები ინტერვიუერებზე გადანაწილდა და შეთანხმდა გრაფიკი.
Monday, 25 March 2019
კითხვარების შექმნა და ინტერვიუს ორგანიზება
საპილოტე პროგრამა - „ციფრული სკოლა - საქართველოს“ ფარგლებში, 58-ე საჯარო სკოლაში ციფრული მზაობის შესაფასებლად, SELFIE-ის ანგარიშის ანალიზის საფუძველზე, კვლევის საკითხად შევარჩიეთ „შეფასების პრაქტიკა“. შევადგინეთ კითხვარი ორი ფოკუს-ჯგუფისთვის. მასწავლებლების ფოკუს-ჯგუფში განვსაზღვრეთ უკიდურესი და ექსპერტი მასწავლებლები - სულ 10 პედაგოგი, ხოლო მოსწავლეებიის ფოკუს-ჯგუფში განვსაზღვრეთ 12-14 წლის მოსწავლეები, რომლებიც გამოირჩევიან მაღალი აკადემიური მოსწრებით და ერკვევიან შეფასების მეთოდებში (კრიტერიუმებში) და 12-14 წლის მოსწავლეები, რომლებიც ნაკლებად ან სრულიად ვერ ერკვევიან შეფასების მეთოდებში (კრიტერიუმებში) - სულ 12 მოსწავლე. ბოლოს, რესპოდენტები ინტერვიუერებზე გადანაწილდა და შეთანხმდა გრაფიკი.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment